Nowoczesny system obsługi członków PTP
Data publikacji: 2021-04-12
Wiadomość z kategorii: Komunikaty zarządu
Szanowni Państwo,
Zarząd Główny PTP informuje o uruchomieniu możliwości opłacania składek członkowskich przez System obsługi członków PTP - https://psychiatria.sorga.pl.
Opłacenie składek w systemie umożliwia natychmiastowe ich zaksięgowanie.
System daje możliwość wydrukowania zaświadczenia o byciu członkiem Towarzystwa.
Zawiera takżę Repozytorium plików. W tym miejscu będą pojawiać się publikacje PTP (Psychiatria Polska, Psychoterapia, Rekomendacje) oraz komunikaty Zarządu Głównego. Część treści będzie dostępna wyłącznie dla członków posiadających opłacone składki.
Logowanie do systemu obsługi członków
Loginem jest adres email obecny w systemie. Instrukcja logowania oraz postępowania w razie problemów z logowaniem znajduje się poniżej.
Zmiana danych w systemie
Użyj opcji Rekrutacja / Deklaracja członkowska.
Deklaracja członkowska
System obsługi członków ma zaimplementowany formularz, który automatyzuje część procedury wnioskowania o członkostwo. Nie trzeba już pozyskiwać osobiście podpisów członków wprowadzających. Wystarczy podać w formularzu adresy e-mail członków wprowadzających przypisane do ich konta.
System wyśle deklarację członowską do oddziału wyłącznie jeśli obaj członkowie wprowadzajacy mają opłacone wszystkie składki oraz po zalogowaniu się potwierdzą zgodę na wprowadzenie danej osoby jako nowego członka PTP.
Poniżej znajduje się instukcja akceptacji wniosków przez członków wprowadzających.
Pobierz: [Instrukcja opłacania składek członkowskich PTP]
W razie wątpliwości proszę o kontakt z adresem [email protected].
Z poważaniem,
Zarząd Główny
Polskie Towarzystwo Psychiatryczne
Skrócona instrukcja dla członków
-
Logowanie do systemu Obsługi Członków PTP https://psychiatria.sorga.pl
Login to podany Towarzystwu adres email. Jeśli nie znasz hasła, użyj opcji "NIE PAMIĘTASZ HASŁA?" i wpisz swój adres e-mail. System wyśle wiadomość z linkiem do zmiany hasła z adresu [email protected].
Jeśli wiadomość nie dotrze na mejla może to oznaczać, że w systemie nie ma dodanego adresu e-mail lub jest on inny niż użyty do odzyskania hasła. W tym przypadku proszę o wysłanie na wyżej podany adres e-mail prośby o dodanie adresu e-mail do konta.
-
Deklaracja członkowska - akceptacja wniosku o członkostwo przez członków wprowadzających
Kandydaci na członków podają w deklaracji adres e-mail osoby wprowadzającej (= polecającej, rekomendującej). Deklaracja zostanie wysłana wyłącznie po podaniu adresów e-mail obecnych w systemie.
Obecnie informacja o podaniu członka jako wprowadzającego jest widoczna w sekcji POLECENIA / Moje polecenia. Widoczny jest tam adres e-mail kandydata na członka.
Mamy świadomość, że nie jest to najwygodniejsza forma identyfikacji członka i w niedługim (choć bliżej nieokreślonym) czasie to się zmieni - prace informatyczne idą bardzo opornie. Pojawią się także powiadomienia e-mejlowe o dodaniu członka wprowadzającego. Ale do czasu zmiany - zachęcamy do akceptacji w ten sposób. W razie problemów z identyfikacją po adresie e-mail kandydata na członka proszę o kontakt na mejla [email protected] odeślemy dane członka podane we wniosku o przyjęcie.
Jednocześnie przypominamy, że zarząd danego oddziału będzie rozpatrywał jedynie wnioski kompletne, czyli mające akceptację obu członków wprowadzających.
-
Opłacanie składek w profilu członka
3.1. Pojawia się poniższy ekran, klikamy w link rozliczenia
3.2. Pojawia się ekran z saldem członka z możliwością podglądu własnych wpłat i naliczony przez Towarzystwo należności
3.3. Należy wybrać zakładkę należności i w niej należność, którą członek chce opłacić
3.4. Pojawia się ekran wyboru banku (formy płatności)
Płatność wykonywana jest przez operatora BlueMedia, prowizja wynosi 1,50 zł.